Zebra Stor gibi mekanizmalı Perde sistemlerinde kargo ile gönderildiği vakit, Zebra Stor siparişleriniz PERDES ekibi tarafından özen ile paketlenip zarar görmeyi enaza indirebilecek şekilde hazırlanılıyor. Tüm ihtimallere rağmen taşıma esnasında kırılma veya zarar görme gibi olası durumlarda ürününüzü geri iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz.
Genel Gönderim
✔ Ürünlerin üretim süreleri, gönderim süresi ile stok durumuna göre değişiklik gösterilebilir.
✔ Resmi Tatiller, Cumartesi ve Pazar iş günü olarak sayılmaz.
Genel Süreç
✔ Ürünlerin gönderimi siparişinizi oluşturduktan hemen sonra ödeme onayı kontrolü sağlanıp başlanır.
✔ Tül Perde, Fon Perde, Zebra Perde, Stor Perde, Dikey Perde, Kruvaze Perde, Çift Mekanizmalı Perdeler özel üretim olduğundan 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.
Kargoya Verildikten Sonra
✔ Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra paketinizin teslimat süresi, adresiniz (merkeze uzaklığına göre değişebilir) ve kargo şirketinin teslimat hızına göre değişik süreç gösterebilir. Bu süreç tamamen kargo şirketine bağlıdır ve PERDES tarafınca müdahale bulunmamaktadır.
✔ Vermiş olduğunuz siparişinizin kargoyu teslimatı sonrasında, PERDES tarafınca size iletilecek olan kargo takip no ile sitemiz üzerinden ve kargo firmasının takip sisteminden takipte bulunabilirsiniz.
İade ve Değişim Süreci
✔ Alışveriş sitemizden tarafınızca siparişi oluşturulan SİZE ÖZEL üretilen zebra perde, stor perde, tül stor perde, fon perde ve dikey perde gibi ürünleri aşağıdaki belirtilen kriterler çerçevesinde, ürün teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde değişim ve iade etme hakkı bulunmaktadır.
✔ Ürünlerde PERDES imalatına dayalı hata bulunması durumunda
✔ 2 Yıl içerisinde Güneş Yanması, Solma, Sökülme ve Yıpranma gibi sorunlar oluşması durumunda
✔ Sipariş girilen ölçüden farklı bir ölçü yapılması durumunda
✔ Siparişini oluşturduğunuz üründen farklı bir ürün gelmesi durumunda
✔ Kargodan kaynaklanan her hangi bir hasar bulunması durumunda (Hasar testip tutanağı düzenlenmeli)
✔ Değişim ve İadelerde kargo ücreti PERDES tarafınca karşılanmaktadır. Sizden herhangi bir kargo ücreti talep edilmemektedir.
✔ Ürününüzü Orjinal kutusuyla ve faturasıyla birlikte tarafımıza göndermelisiniz. İadenizin kabul edilmesi için, ürünün hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir.
✔ İADE ve Değişim esnalarında muhakkak PERDES Müşteri Hizmetlerine bilgi vermeniz gerekmektedir.
İade Sonrası Geri Ödeme
✔ İadesini yaptığınız ürünler PERDES tarafından onaylanması durumunda 5 iş günü içinde "ürün bedeli" tarafınıza geri ödenecektir.
✔ Ürün ücreti iadesi işlemi tamamlandığında sistemimize kayıtlı olan mail adresi veya cep telefonunuza mesaj yolu ile bilgi gönderilir.
✔ Ödeme metodunuza göre (Havale veya Kredi Kartı) iadeniz gerçekleşecektir.
✔ İadeler PERDES tarafınca ürünü teslim eden kargo firması ile yapılabilmektedir. Farklı kargo firması ile yapılan iadeler kabul edilmemektedir.
✔ PERDES'de Müşteri Memnuniyeti %99,9 oranındadır.
Ezgi Günler –
Oldukça güzel çok beğendim
Arzu SELYANİ –
Özel baskı yapabiliyormusunuz 🙂
Mügen Demirci –
İkizlerimin resmini baskılı perde olarak yaptırsam fiyat ne olur?
Elmas İncirci –
Oğluşumun doğum günüsü için hediye olarak aldım çokda memnun kaldım
Berra Zeliha YURT –
İstediğimiz resimi baskı olarak yapıp gönderebiliyosanız bende isterim bunlardan
Şengül Pekcan –
Aile fotoğrafımızın baskısını yapabilirseniz 3 tane ürün alacağım.