Varaklı Japon Fon Perdeler; 10 yılı aşkın süredir PERDES tarafından imalatı yapılmakta ve Türkiye sınırları içi ile birlikte yurtdışına toplam 12 ülkeye ihracat satışları tarafımızca sağlanmaktadır. Üretim ve Tasarım PERDES'e ait olmasından dolayı, Varaklı Stor Perdelerimizin hepsinin garantisini birebir sağlamakta ve onarım ile bakımını gerçekleştirmekteyiz. PERDES stoklarından Varaklı Stor Perde siparişleriniz, teslim edildikten sonra 2 yıl PERDES garantisi tarafından temin edilmektedir. Kırılma, bozulma, yıpranma gibi sorunların hepsi garanti içermektedir. Siparişlerinizi oluşturmanız sonrasında, ürün faturanız ile birlikte Garanti Formu tarafınıza teslim edilmektedir.
Genel Gönderim
✔ Ürünlerin üretim süreleri, gönderim süresi ile stok durumuna göre değişiklik gösterilebilir.
✔ Resmi Tatiller, Cumartesi ve Pazar iş günü olarak sayılmaz.
Genel Süreç
✔ Ürünlerin gönderimi siparişinizi oluşturduktan hemen sonra ödeme onayı kontrolü sağlanıp başlanır.
✔ Tül Perde, Fon Perde, Zebra Perde, Stor Perde, Dikey Perde, Kruvaze Perde, Çift Mekanizmalı Perdeler özel üretim olduğundan 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.
Kargoya Verildikten Sonra
✔ Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra paketinizin teslimat süresi, adresiniz (merkeze uzaklığına göre değişebilir) ve kargo şirketinin teslimat hızına göre değişik süreç gösterebilir. Bu süreç tamamen kargo şirketine bağlıdır ve PERDES tarafınca müdahale bulunmamaktadır.
✔ Vermiş olduğunuz siparişinizin kargoyu teslimatı sonrasında, PERDES tarafınca size iletilecek olan kargo takip no ile sitemiz üzerinden ve kargo firmasının takip sisteminden takipte bulunabilirsiniz.
İade ve Değişim Süreci
✔ Alışveriş sitemizden tarafınızca siparişi oluşturulan SİZE ÖZEL üretilen zebra perde, stor perde, tül stor perde, fon perde ve dikey perde gibi ürünleri aşağıdaki belirtilen kriterler çerçevesinde, ürün teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde değişim ve iade etme hakkı bulunmaktadır.
✔ Ürünlerde PERDES imalatına dayalı hata bulunması durumunda
✔ 2 Yıl içerisinde Güneş Yanması, Solma, Sökülme ve Yıpranma gibi sorunlar oluşması durumunda
✔ Sipariş girilen ölçüden farklı bir ölçü yapılması durumunda
✔ Siparişini oluşturduğunuz üründen farklı bir ürün gelmesi durumunda
✔ Kargodan kaynaklanan her hangi bir hasar bulunması durumunda (Hasar testip tutanağı düzenlenmeli)
✔ Değişim ve İadelerde kargo ücreti PERDES tarafınca karşılanmaktadır. Sizden herhangi bir kargo ücreti talep edilmemektedir.
✔ Ürününüzü Orjinal kutusuyla ve faturasıyla birlikte tarafımıza göndermelisiniz. İadenizin kabul edilmesi için, ürünün hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir.
✔ İADE ve Değişim esnalarında muhakkak PERDES Müşteri Hizmetlerine bilgi vermeniz gerekmektedir.
İade Sonrası Geri Ödeme
✔ İadesini yaptığınız ürünler PERDES tarafından onaylanması durumunda 5 iş günü içinde "ürün bedeli" tarafınıza geri ödenecektir.
✔ Ürün ücreti iadesi işlemi tamamlandığında sistemimize kayıtlı olan mail adresi veya cep telefonunuza mesaj yolu ile bilgi gönderilir.
✔ Ödeme metodunuza göre (Havale veya Kredi Kartı) iadeniz gerçekleşecektir.
✔ İadeler PERDES tarafınca ürünü teslim eden kargo firması ile yapılabilmektedir. Farklı kargo firması ile yapılan iadeler kabul edilmemektedir.
✔ PERDES'de Müşteri Memnuniyeti %99,9 oranındadır.
Berra Zeliş –
halı rengim ile birebir olduğu için siparişimi verdim
Yasemin DALKOZ –
varaklı fonun altındaki tülü sipariş verebilirmiyiz?
Sevtap GÜLER –
Renk tonlamasına bayıldığımı söyleyebilirim…
Helin GÜRDAL –
Amcamın kızı yeni evlendi ve evinde salon perdesi bu ürünlerden. Sizden almış düğün günü bile sizi anlatıyordu 🙂
Merve SABANCI –
Görselde durduğunun çok daha iyisi evimde durdu diyebilirim 🙂